Zwroty
Jeśli zakup okazał się nietrafiony, lub Państwo zwyczajnie rozmyślili się co do zakupu, zgodnie z prawem dla Konsumentów mogą Państwo dokonać zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty doręczenia zamówienia.
Towar w stanie nienaruszonym po wypełnieniu (online) formularza odstąpienia od umowy należy wysłać na adres:
MIRACOLO Martyna Gołębiewska
ul. Janusza Radziwiłła 17
99-416 Nieborów
Pamiętaj, aby jako nadawcę wpisać dane Kupującego zwracane towary.
Obecnie, zgodnie z prawem, jesteśmy zwolnieni z wystawiania paragonów fiskalnych- nie muszą Państwo dołączać żadnego dowodu zakupu. Wystarczą dane Kupującego na kopercie do zidentyfikowania zwrotu.
W ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru, pieniądze zostaną Państwu zwrócone na konto, z którego została dokonana płatność za zamówienie.
Wypełnij tutaj online (zalecane) lub pobierz formularz odstąpienia do wydruku.
Reklamacje
W przypadku otrzymania wadliwego produktu, należy jak najszybciej powiadomić nas o tym fakcie.
Wadliwy towar, wraz z wypełnionym formularzem reklamacji, należy wysłać na poniższy adres:
MIRACOLO Martyna Gołębiewska
ul. Janusza Radziwiłła 17
99-416 Nieborów
Reklamacje zostaną rozpatrzone w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
Pobierz formularz reklamacji do wydruku.
Elektroniczny formularz
Aby dokonać zwrotu lub reklamacji można również wypełnić elektroniczny formularz. W przypadku zdecydowania się na wypełnienie formularza w formie elektronicznej nie muszą Państwo dołączać do zwrotu bądź reklamacji formularza w formie drukowanej.
Prosimy pamiętać, że można dokonać wyłącznie zwrotów towarów niepersonalizowanych – towarów nie wykonywanych na zamówienie.